Despre noi

   Înfiinţată în anul 1993, societatea comercială MAFCOM din Cluj Napoca furnizează S.D.V.-uri, materiale şi produse pentru industrie şi construcţii, tabla si profile din cupru, alama si aluminiu, oferind o gama largă de produse din acest domeniu.

   De la un portofoliu inițial de produse de 300 unități, la unul de peste 15000 în prezent, de la un număr de 5 angajați la un număr de 36 în prezent, de la o cifră de afaceri de 30.000 USD în primul an de activitate, la o cifră de afaceri de peste 5 mil. eur în 2016, sunt evoluții obținute împletind cu succes munca și pasiunea celor 24 de ani de activitate neîntreruptă. În toți acești ani am dezvoltat firma Mafcom în mod echilibrat, analizând cu atenție atât piața furnizorilor noștri, cât mai ales cerințele clienților.

   Începând cu anul 2005 am implementat și menținut un Sistem de Management al Calității în conformitate cu standardul ISO 9001:2000, prin care se urmărește desfășurarea iîn condiții de siguranță și eficientă a proceselor de organizare și funcționare a firmei, în vederea asigurării corespunzătoare a cerințelor beneficiarilor, a calității serviciilor furnizate și a clauzelor contractuale convenite cu acestea.

   Etalarea evoluției prin indicatori comerciali, dorim să o completăm cu grija pentru echipa firmei, astfel că pe tot parcursul dezvoltării acesteia am dat o atenție deosebită oamenilor care ne-au fost alături. Siguranța locului de muncă, perspectiva profesională și respectul pentru realizările fiecărui membru al echipei au fost principii care au stat la baza managementului nostru.

   Putem afirma cu mândrie ca firma reprezintă, în prezent, proiecția noastră despre ce am dorit întotdeauna să fie Mafcom: o firmă solidă financiar, cu perspective comerciale reale, dinamizată de o echipă performantă, dedicată valorilor companiei, dar și cu perspective de evoluție sănătoasă în acest domeniu.

   Dacă până aici am vorbit despre Mafcom și oamenii firmei, am dori să menționăm că mobilul principal al dezvoltării noastre a fost clientul. Dorințele și așteptările clientului au fost pentru noi direcțiile pe care ne-am ghidat, atât în configurarea portofoliului de produse și servicii, cât și în modelarea ofertei noastre generale. Faptul că Mafcom a devenit un nume regional este, în primul rând, rezultatul satisfacției clienților noștri.

   Considerăm că avem constituite premisele pentru o continuare de succes a activității Mafcom, dar și o bază solidă pentru evoluția viitoare a companiei. Credem că baza comercială a companiei și capacitatea personalului de a induce sisteme inovative sunt elemente care ne vor ajuta la integrarea în viitor de suport de ultimă generație în managementul firmei, de identificarea și valorificarea pe mai departe a oportunităților de piață, dar și configurarea unor noi formate de colaborare care să ne facă parteneri egali cu cei mai performanți furnizori de produse și servicii în domeniu.